Motivational effectiveness of experiments in physics education
Název česky | Motivační efektivita experimentů ve fyzikálním vzdělávání |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | GIREP-ICPE-MPTL 2010. Teaching and Learning Physics Today: Challenges? Benefits? |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.fisica.uniud.it/URDF/laurea/materiali/pdf/Proceeding%20GIREP-ICPE-MPTL-2010-France.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | motivation; effectiveness; experiments; physics education |
Popis | Studie prezentuje význam motivační role experimentu ve fyzikálním a přírodovědném vzdělávání. Naše výzkumná zjištění ilustrují skutečnost, že experimenty užité učitely fyziky nejsou vždy adekvátně aplikovány. Pro rozvoj jejich vědomostí a dovedností. Aplikace fyzikálních školních experimentů může podporovat nenadané i nadané žáky ve fyzice. |