Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | GAJZLEROVÁ, Lenka. Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In PIPEKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 171-183. ISBN 978-80-210-7530-6. |
Popis | Kapitola představuje dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na využití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Analýza dílčí výzkumné otázky je věnována motivaci pedagogických pracovníků pro využití tabletů ve vzdělávání. Kapitola předkládá teoretická východiska s definováním základních pojmů z oblasti multimediálních technologií. Kvalitativní výzkumné šetření bylo realizováno v roce 2013-2014, technikou polostrukturovaného rozhovoru s využitím předem připravených otázek. Získaná data byla podrobně analyzována a v závěru zpracována pomocí selektivního kódování do kauzální sítě. Výsledky vypovídají o vysoké motivovanosti pedagogických pracovníků použít tablet jako vhodnou, účelnou a praktickou pomůcku pro vzdělávání i reedukaci s širokým portfoliem využití. |
Související projekty: |