Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy na 1. stupni ZŠ
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | příspěvku prezentujícího kvantitativní část předvýzkumu zaměřeného na analýzu výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů byla identifikace jednotlivých výukových situací v hodinách přírodovědy na 1. stupni ZŠ a jejich následná deskripce se zaměřením na rozvíjení kompetence k řešení problémů. Výzkumný vzorek tvořil 1 videozáznam IVŠV Videostudie 1. stupně, pořízených ve školním roce 2010/2011. Záznam byl analyzován na základě nezúčastněného strukturovaného pozorování. Sledovány byly zejména charakteristiky, jež jsou pro rozvíjení kompetence k řešení problémů klíčové. |
Související projekty: |