Začínající učitelé a drop-out

Logo poskytovatele
Autoři

PÍŠOVÁ Michaela HANUŠOVÁ Světlana ULIČNÁ Klára MINAŘÍKOVÁ Eva JANÍK Miroslav MAREŠ Jan

Rok publikování 2015
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Jedním z faktorů ovlivňujících kvalitu vzdělávání je nedostatek učitelů a stále vzrůstající míra odchodů učitelů z profese, tzv. drop-out. Od konce 50. let 20. století je drop-outu věnována pozornost pedagogického výzkumu nejprve v USA a v Británii, v posledních dekádách celosvětově (Cooper & Alvarado, 2006). Nejohroženější profesní skupinou jsou přitom učitelé - novicové (Ingersoll, 2003). Příspěvek nabízí přehledovou studii zaměřenou na empirický výzkum drop-outu začínajících učitelů
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.