Well-being u začínajících učitelů

Logo poskytovatele
Autoři

MAREŠ Jan KOHOUTEK Tomáš

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Konferenční příspěvek představuje některé výsledky pilotní studie (N=34) realizované v říjnu 2015 na dostupném vzorku začínajících učitelů (do třech let v praxi). Data byla sbírána prostřednictvím online testovacícho sytému SED (Konečný, Mareš, Ježek, 2010). Cílem pilotní studie bylo ověřit funkčnost dostazníků a ověřit reakce začnínajících učitelů na dotazníky připravované v rámci projektu GA15-12956S. Předběžné výsledky jsou interpretovány v kontextu modelu profesní socializace (Fessler, Ingram, 2003 mod. Lukas, 2008), well-beingu u začínajících učitelů (Saaren a kol., 2006). Možné souvislosti jsou diskutovány i kontextu teorie vynořující se dospělosti a profesní socializace (Lukas, 2008).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.