Logopedická intervence u dětí romského etnika v předškolním a mladším školním věku

Autoři

KOPEČNÝ Petr PŘINOSILOVÁ Dagmar KEHAROVÁ Kristýna

Rok publikování 2015
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole jsou představeny výsledky analýzy zaměřené na komunikační schopnosti a logopedickou intervenci u dětí romského etnika v předškolním a mladším školním věku. Text předkládá teoretické poznatky o jazyce Romů, dále z oblasti logopedické problematiky, jazykových rovin a rozvoje komunikačních schopností. Výsledky kvalitativní části šetření vypovídají o projevech dětí romského etnika v rámci jednotlivých jazykových rovin, kvantitativní data představují názory rodičů, pedagogů a logopedů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.