Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Cílem příspěvku je představit výsledky dotazníkového šetření strategií řízení třídy u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základních škol, a to ve vztahu k jejich otevřenosti vůči zkušenosti, resp. kognitivní otevřenosti, jakožto jednou z klíčových osobnostních charakteristik ovlivňujících řízení třídy. Dílčím cílem je také diskutovat o zkušenostech s použitím české verze dotazníku Behavioral and Instructional Management Scale – BIMS (Martin & Sass, 2010) a Need for (Cognitive) Closure Scale – NFCS (Roets & Van Hiel, 2011, česká verze Širůček, 2014). |
Související projekty: |