Using VideoWeb in EFL Teacher Education: do the benefits differ between teachers with and without previous teaching experience?
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Kvůli změnám ve vzdělávací politice a nedostatku učitelů angličtiny jako cizího jazyka mohou díky výjimce tento předmět vyučovat i učitelé s neodpovídající kvalifikací. Někteří z těchto zkušených učitelů si nyní doplňují formální vzdělání, což způsobuje velkou variabilitu mezi účastníky pregraduálního vzdělávání učitelů. Tato kapitola shrnuje výsledky výzkumu přínosů e-learningového prostředí založeného na videozáznamech výuky (VideoWeb) pro studenty učitelství, kteří mají a kteří nemají předchozí výukovou zkušenost (n=37). V rámci této studie jsme analyzovali jak jejich komentáře k videosekvencím z výuky angličtiny před a po účasti ve VideoWebu, tak i jejich výroky týkající se jimi pociťovaných přínosů VideoWebu. Analýza ukázala, že existují rozdíly mezi studenty s a bez zkušenosti v obou těchto oblastech. Tato kapitola má za cíl otevřít diskusi nad různorodými potřebami studentů učitelství s různou profesní biografií. |
Související projekty: |