Postavení dítěte s problémy či poruchou emocí a chování v kolektivu třídy mateřské školy z pohledu pedagoga

Autoři

BUCHTOVÁ Veronika ČERVENKA Karel

Rok publikování 2016
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola představuje vybraná zjištění výzkumné sondy zaměřené na prozkoumání postojů předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emocí a chování napříč spektrem programů mateřských škol. Nabízí náhled na práci předškolních pedagogů s problematickými dětmi v programu běžná i alternativní mateřská škola. Jednotlivá zjištění vychází z osobitých názorů pedagogů vybraných napříč spektrem programů mateřských škol a zaměřuje se především na postavení dítěte s problémy či poruchou emocí a chování v kolektivu třídy mateřské školy z pozice pedagog-dítě a kolektiv-dítě.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.