Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | JTIE - Journal of Technology and Information Education |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2017/01/13.pdf |
Doi | http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.003 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Digital games; ICT; game-based learning; questionnaire survey |
Přiložené soubory | |
Popis | Cílem výzkumu bylo zjistit, jak učitelé vnímají zapojování digitálních her do výuky a jestli a jak učitelé ve výuce digitální hry používají. Práce je inspirována jinými výzkumy ze zahraničí, které popisují učitelský přístup k zapojování digitálních her do vzdělávacího procesu. Především v USA, Velké Británii, Švédsku či Singapuru. Data byla sebrána pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo celkem 586 respondentů z celé ČR. Výzkumné šetření tak především zjistilo jak často, jakým způsobem a s jakými obtížemi učitelé digitální hry využívají ve své praxi, popřípadě proč tuto metodu nevyužívají. |
Související projekty: |