Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů

Autoři

PICKA Karel

Rok publikování 2017
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj JTIE - Journal of Technology and Information Education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2017/01/13.pdf
Doi http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.003
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Digital games; ICT; game-based learning; questionnaire survey
Přiložené soubory
Popis Cílem výzkumu bylo zjistit, jak učitelé vnímají zapojování digitálních her do výuky a jestli a jak učitelé ve výuce digitální hry používají. Práce je inspirována jinými výzkumy ze zahraničí, které popisují učitelský přístup k zapojování digitálních her do vzdělávacího procesu. Především v USA, Velké Británii, Švédsku či Singapuru. Data byla sebrána pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo celkem 586 respondentů z celé ČR. Výzkumné šetření tak především zjistilo jak často, jakým způsobem a s jakými obtížemi učitelé digitální hry využívají ve své praxi, popřípadě proč tuto metodu nevyužívají.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.