Becoming a teacher: The dance between tacit and explicit knowledge

Název česky Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
Autoři

ŠVEC Vlastimil NEHYBA Jan SVOJANOVSKÝ Petr LAWLEY James ŠÍP Radim MINAŘÍKOVÁ Eva PRAVDOVÁ Blanka ŠIMŮNKOVÁ Barbora SLAVÍK Jan

Rok publikování 2017
Druh Odborná kniha
Citace
Popis Kniha pojednává o fenoménu tacitních znalostí u studentů učitelství v magisterském stupni vzdělávání. Zaměřuje se jednak na teoretická východiska zkoumání tacitních znalostí a poukazuje na důležitost metodologického obratu ve zkoumání tohoto tématu. Dále představuje velmi podrobně kvalitativně orientovanou metodu sběru dat (Čistý jazyk), která byla využita v prezentovaném výzkumu. V empirické částí knihy se pak věnuje jednotlivým tématům, které úzce souvisí s tacitními znalostmi studentů, jako jsou neočekávané situace, subjektivní pojetí výuky nebo sdílení tacitních a explicitních znalostí.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.