Učitel jako tvůrce vzdělávacích videí na YouTube

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HOLÍKOVÁ Klára

Rok publikování 2018
Druh Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Cílem tohoto článku je představit proces tvorby úspěšných vzdělávacích videí na YouTube. K naplnění tohoto cíle bylo využito kvalitativní metodologie. Kvalitativní analýze byl podroben rozhovor s učitelem Adamem a také data zveřejněná na jeho YouTube kanále. Výsledkem výzkumu je popis motivace k tvorbě videa (ocenění, seberealizace), proces tvorby videa (učitel jako filmař, učitel diskutér, profesionál) a strategie při tvorbě videa (pragmatismus, oportunismus, optimismus a autentičnost).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.