Monitoring pair work activities in English language teaching video sequences: What do student teachers pay attention to?
Název česky | Monitorování práce ve dvojicích při sledování výuky angličtiny: na co se zaměřují učitelé a studenti učitelství? |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2018 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Výuka klade velké nároky na učitele, protože v každém okamžiku se zde objevuje řada stimulů, které vyžadují pozornost. Práce ve dvojicích je typická pro výuku angličtiny a jejich monitorování je kruciální nejen pro úspěšný průběh, ale je také náročná pro učitele. Proto jsme zkoumali, jak učitelé angličtiny jako cizího jazyka na počátku své kariéry vnímají takové situace. Ve výzkumu jsme ukázali 15 studentům angličtiny dvě videa (cca 1 min. dlouhé) a nechali jsme je tyto videa sledovat a komentovat vzhledem k aktivitě žáků na videu. Sbírali jsme data pomocí SMI RED250MOBILE (250Hz) a doplili je o verbální data, která byla následně transkribována. V prezentaci byly představeny předběžné výsledky. |
Související projekty: |