Project of Design-Based Research of an ESP Coursebook
Název česky | Projekt konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku ESP |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2018 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Teaching English for Specific Purposes at Universities |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | design-based research; intervention; iteration; substantive and procedural design principles; ESP coursebook; evaluation criteria checklist; didactic tests |
Popis | Příspěvek se zabývá konstrukčním výzkumem realizovaným ve spolupráci Ústavu jazyků Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií Vysokého učení technického a Institutu výzkumu školního vzdělávání Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Cílem tohoto výzkumného projektu je propojit design učebnice pro výuku ESP s jejím iterativním testováním za účelem jejího hodnocení a přepracování, aby co nejlépe vyhovovala jako vyučovací a učební prostředek pro cílovou skupinu studentů. První část příspěvku vymezuje koncept konstrukčního výzkumu a druhá část nastiňuje výzkumnou metodologii konstrukčního výzkumu učebnice English for Information Technology. |
Související projekty: |