Selbstevaluation als relevante Komponente der Identität und des Selbst(Konzepts) der Lernenden im Fremdsprachenunterricht

Název česky Sebehodnocení jako relevantní komponenta identity a sebepojetí učících se ve výuce cizího jazyka
Autoři

VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2019
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://old.ped.muni.cz/katedry-a-instituty/nemecky-jazyk-literatura/aktivity/bruenner-hefte-zu-deutsch-als-fremdsprache
Klíčová slova Self-Evaluation; Identity; Self(Concept); Foreign Language Learning and Teaching; Multilingualism
Popis Předkládaný text tematizuje spojitost mezi identitou učících se cizímu jazyku, jejich sebepojetím a jaký význam v této souvislosti hraje sebehodnocení učících se. Cílem textu je zpracovat stav znalostí o těchto konceptech a specifikovat teoretický základ pro další empirická zkoumání v této oblasti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.