Selbstevaluation als relevante Komponente der Identität und des Selbst(Konzepts) der Lernenden im Fremdsprachenunterricht
Název česky | Sebehodnocení jako relevantní komponenta identity a sebepojetí učících se ve výuce cizího jazyka |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2019 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://old.ped.muni.cz/katedry-a-instituty/nemecky-jazyk-literatura/aktivity/bruenner-hefte-zu-deutsch-als-fremdsprache |
Klíčová slova | Self-Evaluation; Identity; Self(Concept); Foreign Language Learning and Teaching; Multilingualism |
Popis | Předkládaný text tematizuje spojitost mezi identitou učících se cizímu jazyku, jejich sebepojetím a jaký význam v této souvislosti hraje sebehodnocení učících se. Cílem textu je zpracovat stav znalostí o těchto konceptech a specifikovat teoretický základ pro další empirická zkoumání v této oblasti. |
Související projekty: |