Evidence–Based Practice for Psychologists in Education : A Comparative Study from the Czech Republic, Slovakia, and Slovenia

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Na důkazech založená praxe školních psychologů : srovnávací studie z České republiky, Slovenska a Slovinska
Autoři

JURIŠEVIČ Mojča LAZAROVÁ Bohumíra GAJDOŠOVÁ Eva

Rok publikování 2019
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Psychology in Russia
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://psychologyinrussia.com/volumes/pdf/2019_4/Psychology_4_2019_79-100_Juri%C5%A1evi%C4%8D.pdf
Doi http://dx.doi.org/10.11621/pir.2019.0405
Klíčová slova school psychology; applied psychology; evidence-based practice; quality assurance; psychological science
Přiložené soubory
Popis Tématem textu je využívání praxe založené na důkazech školními psychology v České republice, Slovinsku a Slovensku. Autorky představují výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jak využívají psychologové pracující ve školských institucích principy praxe založené na důkazech, ve kterých oblastech práce je využívají a s jakými překážkami a potřebami se setkávají.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.