Jak je žákovská diverzita ukotvena v kurikulu pedagogických disciplín učitelského vzdělávání?

Logo poskytovatele
Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ Jana LOJDOVÁ Kateřina VLČKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2020
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je představit výsledky analýzy plánovaného kurikula pedagogických disciplín v přípravném učitelském vzdělávání na pedagogické fakultě. Zaměřujeme se na to, v jakých diskurzech je žákovská diverzita v kurikulu studentů učitelství tematizována a která témata diverzity jsou v kurikulu deklarována a v jakých kontextech. Plánované kurikulum vnímáme jako projektovou formu ideové, obsahové, didaktické a organizační dimenze kurikula (Maňák, et al., 2008). Příspěvek přináší další výsledky a rozšiřuje zjištění, které byly prezentovány na ČAPV v roce 2019 z projektu GAČR 19-06763S.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.