Spolupráce pediatra s pedagogicko-psychologickou poradnou a ortoptistou u dítěte s problémy při čtení a psaní
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2020 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Pediatrie pro praxi |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://www.pediatriepropraxi.cz/artkey/ped-202005-0010_spoluprace_pediatra_s_pedagogicko_8209_psychologickou_poradnou_a_ortoptistou_u_ditete_s_problemy_pri_cteni_ci.php |
Doi | http://dx.doi.org/10.36290/ped.2020.072 |
Klíčová slova | orthoptics; therapy; Irlen filters; dyslexia |
Popis | Cílem tohoto přehledového článku je informovat o významu mezioborové spolupráce, o důležitosti včasné diagnostiky a léčby zraku u dětí, které mají ve škole problémy se čtením nebo psaním. Článek upozorňuje na důležité propojení pediatra, speciálního pedagoga a ortoptisty s dalšími profesemi při terapeutické strategii u dítěte, které má problémy ve škole. Včasným a správným postupem lze dítěti v krátké době pomoci řešit daný problém. |