Videokluby jako nástroj profesního rozvoje učitelů angličtiny: efekty a zkušenosti
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2020 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V prezentaci byly představeny videokluby jako nástroj profesního rozvoje učitelů anglického jazyka. V rámci prezentace byla představena teoretická východiska profesního vidění a možnosti profesního rozvoje pomocí videoklubů. Dále byly popsány nástroje sběru dat a veškeré analýzy dat. Prezentace se zaměřila především na výsledky a zkušenosti. Z těch vyplývá, že videokluby vedou k překonání izolovanosti učitelské profese a nabízí možnost sdílení – ať už se jednalo o učitele z různých škol nebo i kolegyně z jedné školy, které se pravidelně stýkají. Nabízí možnost porovnat různé přístupy a zjistit, jak se na různé problémy dívají ostatní, konkrétní poznatky a zjištění, ale i podněty k sebereflexi. |