Videostudie terénní výuky v učitelském vzdělávání s využitím 360 kamery

Autoři

MUZIKANT Tadeáš SVOBODOVÁ Hana

Rok publikování 2021
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Poster se zabývá analýzou terénní výuky s využitím 360-stupňové kamery, která je stále poměrně novým výzkumným nástrojem. Videostudie je zaměřena především na analýzu interakce vyučující – student – prostředí, která je typická právě pro terénní výuku. Výzkum a natáčení videí probíhá ve vysokoškolském prostředí, na vzorku studentů učitelství zeměpisu a jejich vyučujících. Výsledky práce pomohou odhalit vliv prostředí na terénní výuku a budou podmětem pro návrh zlepšení přípravy budoucích učitelů zeměpisu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.