Staff Support services and Digital Education in Nigeria: A Survey of Selected School Teachers in Abuja
Název česky | Podpůrné služby pro zaměstnance a digitální vzdělávání v Nigérii: Průzkum mezi vybranými učiteli škol v Abuji |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2021 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Proceedings of the Innovating Higher Education Conference 2021 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://conference.eadtu.eu/download/2630/ |
Klíčová slova | Innovative learning; Covid-19 pandemic; digital education; Nigerian teachers; staff support; resources |
Popis | Pandemie Covid-19 narušila tradiční vzdělávací prostředí po celém světě a vynutila si přechod na online vzdělávání. V Nigérii tomuto přechodu bránil omezený přístup k internetu a počítačům, což pro učitele představovalo značnou výzvu. Tato studie využívá průzkum a dotazník k analýze zkušeností učitelů v Abuji, regionu s relativně lepší vzdělávací infrastrukturou. Výzkum zkoumá podporu, které se učitelům dostalo během pandemie, jejich problémy uprostřed ekonomických problémů Nigérie a dopad na jejich schopnost poskytovat vzdělávání. Na základě vědeckých článků a kvalitativní analýzy článek zdůrazňuje potřebu lepší přípravy na budoucí pandemie s důrazem na udržitelné vzdělávací systémy a podpůrné mechanismy pro nigerijské učitele. Vyzývá k evoluci vzdělávacích prostor, aby byla zajištěna přizpůsobivost učitelů a studentů v Nigérii a dalších rozvojových zemích. |