Produktivní práce učitele s chybou jako projev spravedlivého přístupu k žákům

Logo poskytovatele
Autoři

MAJCÍK Martin

Rok publikování 2021
Druh Další prezentace na konferencích
Citace
Popis Aktuální konstruktivistické pojetí chápe chybu jako příležitost k učení, jejíž potenciál spočívá v generování podnětného obsahu a jako diagnostický nástroj umožňující učiteli porozumět procesu učení (Borasi, 1994). Jak je ovšem patrné, učitelé se k žákům chovají rozdílně na základě připisovaných charakteristik, což se projevuje v kvalitě zpětné vazby, otázek či projevované podpoře (Babad, 1993). Příspěvek se zaměřuje na identifikaci činností v učitelské práci s chybou s ohledem na diferenciaci v přístupu k žákům.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.