Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic
Název česky | Názory učitelů na využití VR technologií ve vzdělávání na základní škole v ČR |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2021 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | ICETA 2021 19th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://ieeexplore.ieee.org/document/9726591 |
Doi | http://dx.doi.org/10.1109/ICETA54173.2021.9726591 |
Klíčová slova | virtual reality; education; primary school; interview; |
Popis | Tato studie se zabývá možnostmi využití technologie virtuální reality (VR) ve vzdělávání na druhém stupni základních škol v České republice. Vzhledem k poměrně nové a rychle se rozvíjející technologii neexistuje dostatek podobně orientovaných studií v rámci ČR. Studie využívá metody ohniskové skupiny pro poznání, jak učitelé vnímají VR a možnosti jejího nasazení ve vzdělávacím procesu. V tomto ohledu přináší studie inovativní a dosud nepublikované poznatky. |
Související projekty: |