Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic

Název česky Názory učitelů na využití VR technologií ve vzdělávání na základní škole v ČR
Autoři

DOSEDLA Martin PICKA Karel HANZL Michal

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Konference ICETA 2021 19th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://ieeexplore.ieee.org/document/9726591
Doi http://dx.doi.org/10.1109/ICETA54173.2021.9726591
Klíčová slova virtual reality; education; primary school; interview;
Popis Tato studie se zabývá možnostmi využití technologie virtuální reality (VR) ve vzdělávání na druhém stupni základních škol v České republice. Vzhledem k poměrně nové a rychle se rozvíjející technologii neexistuje dostatek podobně orientovaných studií v rámci ČR. Studie využívá metody ohniskové skupiny pro poznání, jak učitelé vnímají VR a možnosti jejího nasazení ve vzdělávacím procesu. V tomto ohledu přináší studie inovativní a dosud nepublikované poznatky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.