TO BE – RESEARCHING CONNECTIONS BETWEEN DRAMA, WELL-BEING AND EDUCATION
Název česky | TO BE - ZKOUMÁNÍ SOUVISLOSTÍ MEZI DRAMATEM, WELL-BEINGEM A VZDĚLÁVÁNÍM |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2021 |
Druh | Výzkumná zpráva |
Fakulta / Pracoviště MU | |
www | https://tobe.nyitottkor.hu/well-being-research/ |
Popis | Projekt To be or not to be well? – Drama and Theatre in Education probíhal v letech 2019-2022 s podporou programu Evropské unie Erasmus+. Během 29 měsíců trvání projektu pracovaly čtyři organizace v nadnárodním partnerství a prostřednictvím dramatické výchovy a divadla ve výchově hledaly společně s učiteli způsoby, jak podpořit jejich wellbeing i wellbeing žáků, zejména těch ohrožených vyloučením. Považovali jsme za důležité měřit, sledovat a zkoumat dopad procesu, přičemž jsme jako základní materiály pro pozorování použili setkání v rámci programů Well-being Curricula. Partneři projektu z České republiky, z Maďarska a z Velké Británie přizvali ke spolupráci akademické a odborné pracovníky, kteří se podíleli na analýzách výsledků a tvorbě studií, které sdílíme na webu mezi výstupy projektu. |