Metodika práce s třídním kolektivem v inkluzivní třídě se zaměřením na žáky s tělesným postižením. Metodická příručka

Autoři

OPATŘILOVÁ Dagmar ZÁMEČNÍKOVÁ Dana

Rok publikování 2020
Druh Učebnice
Citace
Popis Metodická publikace je jedním z výstupů projektu Kvalitní inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole. Publikace je zaměřena na výuku žáka s tělesným postižením v inkluzivní třídě. Text je členěn do tří kapitol, kdy první je vymezením teoretických východisek. Charakterizováno je zde tělesné postižení s důrazem na mozkovou obrnu spolu s uvedením specifik cílové skupiny žáků. V kapitole je rovněž zahrnuto téma speciálně pedagogické diagnostiky. Druhá kapitola se věnuje vzdělávání žáka s mozkovou obrnou v inkluzivní třídě. Třetí kapitola představuje výsledky výzkumné části projektu – žáci se speciálními vzdělávacími potřebami s tělesným postižením se zaměřením na mozkovou obrnu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.