Proměna výzkumu předškolního vzdělávání v posledních 20 letech

Autoři

SYSLOVÁ Zora NAJVAROVÁ Veronika

Rok publikování 2022
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek přináší pohled na klíčová témata výzkumu předškolního vzdělávání a hledá odpověď na otázku Jakými proměnami prošel tento výzkum za posledních 20 let? Analyzovány byly empirické studie relevantních českých časopisů a sborníků z konferencí vydaných v období 2000–2020. Výsledky studie ukazují, že tematické zaměření výzkumů se v průběhu dvou sledovaných dekád příliš neproměnilo. Změny však autorky nalezly v oblasti použité metodologie. Zjištěná vyplývající ze sledovaných studií naznačují, že české předškolní vzdělávání se i po 20 letech stále potýká s poměrně velkými problémy v oblasti implementace kurikulární reformy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.