Preference uživatelů gamifikovaného výukového systému
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2022 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Zkoumáme možnosti gamifikace e-learningu na Masarykově univerzitě. Zajímaly nás postoje vysokoškolských studentů vybraných kurzů s e-learningovou oporou. V online dotazníku jsme se jich ptali, co je motivuje ke studiu a jaký potenciál vidí v uplatnění herních principů v e-learningu. Jednalo se většinou o bakaláře ve věku 18–25 let. Výzkum motivačního potenciálu gamifikace ve výukovém online prostředí nám umožnil získat jasnější představu o zkušenostech uživatelů univerzitního systému. Na základě zjištění doporučujeme učitelům a vývojářům, jak by mohli zlepšit návrh e-learningu v souladu s potřebami a preferencemi studentů. |
Související projekty: |