Charakteristiky sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství cizího jazyka

Autoři

VELIČKOVÁ Jana JANÍK Miroslav

Rok publikování 2022
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek představí dílčí aspekty rozvíjení dovednosti sebehodnocení. Konkrétně se zaměří na analýzu sebehodnoticích výpovědí u studentů učitelství němčiny na ZŠ (tj. v rámci terciálního vzdělávání učitelů). Představena bude specificky vytvořená intervence pro rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev v cizím jazyce a výsledky analýzy jazyka výpovědí a jejich tematického zaměření. Výsledky naznačují sdílené charakteristiky sebehodnoticích výpovědí v jednotlivých fázích řízeného rozvíjení dovednosti sebehodnocení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.