Collaborative vlogging as an activity for foreign/second language students: Literature review

Název česky Společné vlogování jako aktivita pro studenty cizího/druhého jazyka: Přehledová studie
Autoři

SAMOILOV Rowan

Rok publikování 2023
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků VI
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2373
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0534-2023-4
Klíčová slova learning strategies; social strategies; EFL; ESL; video blog; vlog; vlogging; video; classroom collaboration
Popis V této přehledové studii představím empirické výzkumy zaměřené na využívání vlogování jako společné produkční aktivity, výzkumné designy použité v těchto studiích a jejich výsledky. Přehledová studie bude sloužit jako základ pro mou budoucí výzkumnou práci o možném vlivu vlogování na učební strategie studentů. Podle dostupné literatury může vlogování zlepšit spolupráci studentů a mít jiné výhody pro studující jazyků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.