Collaborative vlogging as an activity for foreign/second language students: Literature review
Název česky | Společné vlogování jako aktivita pro studenty cizího/druhého jazyka: Přehledová studie |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2023 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Výzkum v didaktice cizích jazyků VI |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2373 |
Doi | http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0534-2023-4 |
Klíčová slova | learning strategies; social strategies; EFL; ESL; video blog; vlog; vlogging; video; classroom collaboration |
Popis | V této přehledové studii představím empirické výzkumy zaměřené na využívání vlogování jako společné produkční aktivity, výzkumné designy použité v těchto studiích a jejich výsledky. Přehledová studie bude sloužit jako základ pro mou budoucí výzkumnou práci o možném vlivu vlogování na učební strategie studentů. Podle dostupné literatury může vlogování zlepšit spolupráci studentů a mít jiné výhody pro studující jazyků. |
Související projekty: |