Klíčové kompetence ve školních vzdělávacích programech základních škol
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2023 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Klíčové kompetence jsou hlavní cílovou kategorií školního vzdělávání v České republice již více než 15 let a lze předpokládat, že jí zůstanou i po plánovaných revizích kurikula. Podobně jako v jiných zemích však při jejich zavádění šlo o top-down reformu implementovanou bez hlubší teoretizace, empirického ověření a v důsledku i systematické metodické opory. Rádi bychom zjistili, jak učitelé tento koncept přijali, a tato analýza je prvním krokem. Příspěvek bude představovat prvotní výsledky analýzy dostupných ŠVP ze základních škol v Jihomoravském kraji (N = 470). Pomocí sumativní obsahové analýzy budeme hledat odpověď na otázku, jak jsou kompetence v ŠVP zahrnuty a jak je práce s nimi popisována. |
Související projekty: |