Vztah mezi životním stylem učitelů a jejich působením na žáky v oblasti zdravého životního stylu

Autoři

HLAVIZŇOVÁ Romana MUŽÍK Vladislav

Rok publikování 2022
Druh Článek ve sborníku
Konference Život ve zdraví 2022: výzkum a praxe. Sborník anotací příspěvků z konference konané 13.–14. října 2022
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://munispace.muni.cz/library/catalog/view/2243/6802/4421-1/0#preview
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0341-2022-14
Klíčová slova Teachers' lifestyles; motivating pupils; pupils' education; primary school first grade
Popis Cílem výzkumné sondy bylo zjistit, jak učitelé 1. stupně základní školy hodnotí svůj životní styl a jaký je vztah mezi sebehodnocením vlastního životního stylu učitelů a vzděláváním a motivováním žáků ke zdravému životnímu stylu. Výsledky naznačily, že mezi sebehodnocením vlastního životního stylu učitelů a sebehodnocením vzdělávání a motivování žáků ke zdravému životnímu stylu není dostatečně silná statistická závislost.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.