Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí

Autoři

JANÍK Tomáš JANÍK Miroslav VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2023
Druh Uspořádání konference
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Co Čech, to tvůrce učebního prostředí anebo Covid nás to naučil... Nebo ne? Popř. ne dost? Další ze seriálu oborovědidaktických konferencí má za cíl ukázat, že tvorba učebního prostředí je odborným problémem, který spadá do oblasti didaktiky a který neradno podcenit. Konference nabízí prostor pro prezentaci, sdílení a (z)hodnocení teoretických modelů, empirických poznatků i praktických zkušeností s tvorbou učebních prostřední nejrůznějšího druhu. Zkrátka všeho, co člověku přijde na mysl, když se řekne: Didatika jako „design science“.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.