Čtenářské dílny na 2. stupni základních škol: strategie a výzvy

Autoři

FOJTÍKOVÁ Petra

Rok publikování 2024
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj O dieťati, jazyku, literatúre. Časopis pre otázky rozvíjania komunikačnej a literárnej kompetencie
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://www.unipo.sk/public/media/47685/2024-odjl-01.pdf#str110
Klíčová slova reading workshops; reading literacy; development of reading skills; literary education; critical thinking; reading community
Popis Příspěvek se zaměřuje na rozvoje čtenářských dovedností a zájmu o čtení u žáků na 2. stupni základních škol prostřednictvím čtenářských dílen. V článku se definují čtenářské dílny, zmiňují výzvy, kterým školy čelí při zavádění čtenářských dílen, nabízí přehled stra- tegií na 2. stupni základních škol, zdůrazňuje důležitost rozvoje čtenářských dovedností a podpory spolupráce mezi školami, rodiči a městskými knihovnami, aby bylo možné do- sáhnout pozitivních výsledků v oblasti čtenářství a čtenářské gramotnosti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.