Telehealth Training for Practical Functional Assessment in Educators of Individuals with Developmental Disabilities

Název česky Telehealth trénink učitelů v praktickém funkční hodnocení chování u žáků s vývojovým postižením
Autoři

SYCHRA REUCCI Tullia KINGSDORF Sheri Leigh

Rok publikování 2024
Druh Další prezentace na konferencích
Citace
Popis Tato studie zkoumá možnosti využití praktického funkčního hodnocení jako nástroje pro zjištění příčin chování náročného na péči u studentů s vývojovým postižením. Studie se zaměřuje na telehealth trénink učitelů, což je způsob, jak poskytnout odbornou péči i v oblastech s nedostatečnými službami. Metodologie výzkumu využívá design s měnícím se kritériem u dvou participantů, kterými byli speciální pedagogové v odlehlých oblastech Montany ve Spojených státech. Osmitýdenní trénink zahrnoval synchronní (online setkáni v živém čase) i asynchronní složku (e-learning). Progres účastníků byl měřen pomocí percentilu správně implementovaných kroků podle kontrolního seznamu. Po fází měření výchozích podmínek, učitelé podstoupily tzv. behaviorální trénink dovedností, během něhož nacvičovali dovednosti s kolegou prostřednictvím hraní rolí (účastník 1) a uplatňovali své procesní znalosti u hypotetických scénářů (účastník 2). Přestože se jedná o pilotní studii, předběžné výsledky naznačují široké možnosti využití telehealth u tréninku učitelů. Následující plný výzkum bude zkoumat možnosti využití telehealth tréninku na české populaci pedagogů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.