Portfolio u státní závěrečné zkoušky studentů učitelství pro mateřské školy

Autoři

RODOVÁ Veronika SYSLOVÁ Zora

Rok publikování 2024
Druh Článek ve sborníku
Konference Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání, 2024
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova Undergraduate education; portfolio; State final Examination
Popis Cílem studie je představit portfolio jako významnou součást státní závěrečné zkoušky v programu Učitelství pro mateřské školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Jádrem výzkumného šetření je analýza prezentačních portfolií a vytvoření orientační typologie, která vychází z typů navržených Tomkovou (2018, s. 193–198). Analýzu portfolií doplňuje analýza odpovědí padesáti tří respondentů získaných formou elektronického dotazníku, která ukazuje, jaký význam studenti portfoliu u státní závěrečné zkoušky přisuzují. Předpokladem bylo, že výsledky výzkumu poslouží jako vodítka pro hledání možností, jak zvyšovat kvalitu podpory studentů při práci s portfoliem.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.