Čtenářské dílny jako podpora čtenářství: Praktické zkušenosti z 2. stupně základní školy

Autoři

FOJTÍKOVÁ Petra

Rok publikování 2024
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek se zaměřuje na praktické využití čtenářských dílen jako efektivního systému práce, který podporuje čtenářství u žáků v hodinách literární výchovy na 2. stupni základní školy. Čtenářské dílny nabízejí vhodný způsob, jak zlepšit nejen čtenářskou gramotnost, ale také podnítit u žáků zájem o čtení a prohloubit jejich vztah k literatuře. V rámci příspěvku budou představeny konkrétní aktivity a postupy využívané v praxi, které napomáhají aktivnímu zapojení žáků do čtení, diskusí a interpretace textů. Důraz bude kladen na praktické zkušenosti s vedením čtenářských dílen, čtenářských lekcí či při tvorbě čtenářských záznamů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.