Technical students´preferences for learning English: a theory formation based on a mixed research in learning styles

Název česky Studenti techniky a jejich preference v učení se angličtině: vytváření teorie založené na výsledcích smíšeného výzkumu učebních stylů
Autoři

LANGEROVÁ Petra

Rok publikování 2024
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Prezentace shrnula výsledky smíšeného výzkumu učebních stylů angličtiny studentů Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií Vysokého učení technického v Brně. Příspěvek byl zaměřen především na výsledky kvalitativní fáze výzkumu, v němž byly analyzovány rozhovory s vybranými studenty reprezentujícími nejčastěji se vyskytující kombinace učebních stylů angličtiny. Pomocí tematické analýzy byly popsány učební strategie vycházející z jednotlivých dimenzí učebních stylů. Výsledky výzkumu umožnily lepší pochopení studentských strategií učení se angličtině a odhalení jejich problematických aspektů, což povede k adaptaci pedagogických postupů ve výuce angličtiny.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.