Staff Support services and Digital Education in Nigeria: A Survey of Selected School Teachers in Abuja
Název česky | Podpůrné služby pro zaměstnance a digitální vzdělávání v Nigérii: Průzkum mezi vybranými učiteli škol v Abuji |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2021 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Tato prezentace se zabývá narušením tradičních vzdělávacích prostředí během pandemie Covid-19 se zaměřením na přechod Nigérie na online vzdělávání. Omezený přístup k internetu a počítačům představoval pro učitele značnou výzvu, zejména při poskytování kvalitního vzdělávání. Prostřednictvím studie zahrnující průzkumy a dotazníky jsou analyzovány zkušenosti učitelů v Abuji - známé svou relativně lepší vzdělávací infrastrukturou. Výzkum zkoumá podporu, které se učitelům dostávalo, problémy, kterým čelili v ekonomické realitě Nigérie, a širší důsledky pro poskytování vzdělávání. Na základě vědeckých článků a kvalitativní analýzy tato prezentace zdůrazňuje naléhavou potřebu lepší připravenosti na budoucí pandemie a obhajuje udržitelné vzdělávací systémy a posílené mechanismy podpory učitelů. Vyzývá k transformačnímu přístupu ke vzdělávacím prostorům, který by umožnil učitelům a studentům v Nigérii a dalších rozvojových zemích účinně se přizpůsobit vyvíjejícím se požadavkům na vzdělávání. |