EMPIRICAL STUDIES ON AUTOMATED WRITING FEEDBACK TOOLS IN UNIVERSITY-LEVEL ENGLISH TEACHING: A  LITERATURE REVIEW

Název česky Přehledová studie empirických výzkumných projektů o nástrojích pro automatizovanou zpětnou vazbu při výuce psaní v anglickém jazyce na univerzitách u studentů bakalářského studia.
Autoři

FAKTOROVÁ Barbora

Rok publikování 2024
Druh Článek ve sborníku
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova Automated writing evaluation, writing skills improvement, feedback mechanisms, teacher vs. automated feedback, EFL
Popis Abstrakt: Tato literární rešerše zkoumá empirický výzkum nástrojů pro automatizovanou zpětnou vazbu na psaní v univerzitních kurzech angličtiny jako cizího jazyka. Zaměřuje se na srovnání účinnosti automatizované zpětné vazby s tradiční zpětnou vazbou učitele u studentů bakalářského studia. Zjištění zdůrazňují důležitost technologické způsobilosti, navrhování vzdělávacího obsahu a vzdělávacího kontextu pro úspěšnou integraci nástrojů pro automatizované hodnocení psaní do výuky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.