EMPIRICAL STUDIES ON AUTOMATED WRITING FEEDBACK TOOLS IN UNIVERSITY-LEVEL ENGLISH TEACHING: A LITERATURE REVIEW
Název česky | Přehledová studie empirických výzkumných projektů o nástrojích pro automatizovanou zpětnou vazbu při výuce psaní v anglickém jazyce na univerzitách u studentů bakalářského studia. |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2024 |
Druh | Článek ve sborníku |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | Automated writing evaluation, writing skills improvement, feedback mechanisms, teacher vs. automated feedback, EFL |
Popis | Abstrakt: Tato literární rešerše zkoumá empirický výzkum nástrojů pro automatizovanou zpětnou vazbu na psaní v univerzitních kurzech angličtiny jako cizího jazyka. Zaměřuje se na srovnání účinnosti automatizované zpětné vazby s tradiční zpětnou vazbou učitele u studentů bakalářského studia. Zjištění zdůrazňují důležitost technologické způsobilosti, navrhování vzdělávacího obsahu a vzdělávacího kontextu pro úspěšnou integraci nástrojů pro automatizované hodnocení psaní do výuky. |
Související projekty: |