Přístup učitelů na českých základních školách k žákům s heterogenním jazykovým repertoárem: Přehledová studie

Autoři

TOULOVÁ Pavla

Rok publikování 2024
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků VII
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova heterogeneous language repertoire, multilingualism, multilingualism in education, teachers, pupils, language barrier, school
Popis Přehledová studie představuje sedm výzkumných šetření zabývajících se přístupy učitelů k žákům s heterogenním jazykovým repertoárem. Vzhledem k tomu, že v České republice nebyla uvedenému tématu věnována dostatečná pozornost, vybrané studie pochází z různých zahraničních zemí. Ukazuje se, že dochází k posunu od jednojazyčného myšlení k možnosti využívat více jazyků během jedné vyučovací hodiny.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.