Přístup učitelů na českých základních školách k žákům s heterogenním jazykovým repertoárem: Přehledová studie
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2024 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Výzkum v didaktice cizích jazyků VII |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | heterogeneous language repertoire, multilingualism, multilingualism in education, teachers, pupils, language barrier, school |
Popis | Přehledová studie představuje sedm výzkumných šetření zabývajících se přístupy učitelů k žákům s heterogenním jazykovým repertoárem. Vzhledem k tomu, že v České republice nebyla uvedenému tématu věnována dostatečná pozornost, vybrané studie pochází z různých zahraničních zemí. Ukazuje se, že dochází k posunu od jednojazyčného myšlení k možnosti využívat více jazyků během jedné vyučovací hodiny. |
Související projekty: |