Students’ collaboration process when they vlog in English: Piloting stage results
Název česky | Spolupráce žáků při vytváření vlogů v angličtině: Výsledky pilotního výzkumu |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2024 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Výzkum v didaktice cizích jazyků VII |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | vlogging, classroom interaction, student collaboration, collaborative learning, video recording |
Popis | Tento článek popisuje výsledky pilotní fáze mého doktorandského výzkumného projektu. Cílem studie je zjistit, jak spolupracují žáci českých škol při tvorbě vlastních vlogů (videoblogů) v angličtině v rámci školních lekcí angličtiny jako cizího jazyka. Cílem pilotní fáze bylo otestovat výzkumné otázky a design, nástroje pro sběr a analýzu dat a návrh vlogovací intervence, která byla použita ve třídě střední školy v Brně. Pilotní fáze ukázala, že je třeba provést značné změny v designu a nástrojích výzkumu a upravit výzkumné otázky tak, aby odrážely nově přijatý teoretický rámec. Článek poskytuje zdůvodnění těchto změn a popisuje je. |
Související projekty: |