Students’ collaboration process when they vlog in English: Piloting stage results

Název česky Spolupráce žáků při vytváření vlogů v angličtině: Výsledky pilotního výzkumu
Autoři

SAMOILOV Rowan

Rok publikování 2024
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků VII
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova vlogging, classroom interaction, student collaboration, collaborative learning, video recording
Popis Tento článek popisuje výsledky pilotní fáze mého doktorandského výzkumného projektu. Cílem studie je zjistit, jak spolupracují žáci českých škol při tvorbě vlastních vlogů (videoblogů) v angličtině v rámci školních lekcí angličtiny jako cizího jazyka. Cílem pilotní fáze bylo otestovat výzkumné otázky a design, nástroje pro sběr a analýzu dat a návrh vlogovací intervence, která byla použita ve třídě střední školy v Brně. Pilotní fáze ukázala, že je třeba provést značné změny v designu a nástrojích výzkumu a upravit výzkumné otázky tak, aby odrážely nově přijatý teoretický rámec. Článek poskytuje zdůvodnění těchto změn a popisuje je.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.