Komponování v primárním a sekundárním vzdělávání
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2024 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Tato práce se zaměřuje na komponování v kontextu primárního a sekundárního vzdělávání, konkrétněji možnosti výuky komponování v základním stupni vzdělávání, dále specifikuje stav výuky na základních uměleckých školách a konzervatořích. Aktuální stav popisuje situaci na začátku výzkumu, jehož cílem je získat přesnější popis stavu výuky. Dále je zmíněno na elementární komponování, které nabízí jako možnost zakomponování do výuky hudební výchovy, ale uvádí i konkrétními příklady, jak tento přístup je využíván. Cílem příspěvku je tedy spíše jakási sonda do aktuálního stavu výuky a v případě hudební výchovy ukázka možnosti obohacení výuky o elementární komponování. |