Educational significance of a game in post-modern society

Logo poskytovatele
Název česky Edukativní význam hry v postmoderní společnosti
Autoři

NĚMEC Jiří

Rok publikování 2005
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj The new Educational Rewiew
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova game; education; creativity; phenomenology; illusion of reality; play roles; simulation possible; ethical challenge
Popis Studie stručně charakterizuje některé aspekty postmoderního světa vztahující se k výchově dětí a mládeže. V druhé části pojednává o jednotlivých edukativních aspektech hry. Hra je zobrazena jako výchovný prostředek, který může v mnoha směrech působit na rozvoj celé osbnosti netradičním a smysluplným způsobem.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.