Organizační formy, fáze výuky, učivo a rozvíjené dovednosti v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení (zpráva z výzkumu)
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2006 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sborník z konference Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | foreign language teaching - forms - instructional phases- methods - learning content - competencies - observation - research |
Popis | Příspěvek prezentuje výsledky pilotního výzkumu výuky cizích jazyků. Prostřednictvím strukturovaného pozorování byla sledována variabilita výukových forem a fází a učiva v nich realizovaných a základních cizojazyčných dovedností v nich rozvíjených. Formy, fáze, učivo a rozvíjení všech základních dovedností lze chápat jako indikátory pestrosti výuky, její přitaž-livosti pro žáky, kvality a jako indikátory rozvíjení autonomního učení u žáků. Výzkum byl realizován v projektu GAČR Autonomie v procesu učení a osvojování cizího jazyka GA406/05/2107. |
Související projekty: |