Interaktivní výuka kartografie

Autoři

FOLTÝNOVÁ Darina MRÁZKOVÁ Kateřina RUDA Aleš

Rok publikování 2009
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Dnešní společnost, která je často nazývána jako společnost informační, postindustriální, globální nebo multikulturní si žádá řadu proměn a změn. Tyto proměny společnosti se odráží také ve vyučovacím procesu. S využitím nových forem a metod výuky lze žákům představit učivo jako atraktivní, praktické a lépe využitelné v jejich každodenním životě. Mocným nástrojem učitele jsou počítačové technologie, internet či interaktivní tabule. Cíle výuky zeměpisu na základních a středních školách jsou stanoveny v Rámcových vzdělávacích programech a v Mezinárodní chartě geografického vzdělávání. Nezbytnou součástí zeměpisného vzdělávání je rozvíjení kartografických dovedností.Vznik posteru byl podpořen výzkumným projektem MUNI /41/098/2009, Zhodnocení rozvoje vybraných kartografických dovedností s využitím geoinformačních technologií ve výuce zeměpisu na základní škole, financovaného v r. 2009 Pedagogickou fakultou MU.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.