Vizuální prvky v učebnicích - přehledová studie česko-slovenských výzkumů
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Škola v proměnách: Učitel-žák-učivo. [CD-ROM] |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | educational research; textbooks; textbook research; visuals |
Popis | Příspěvek je přehledovou studií mapující česko-slovenské teoretické práce a empirické studie týkající se vizuálních prvků v učebnicích. Ukazuje se, že vizuální prvky v učebnicích se nejen u nás stávají poměrně zřídka předmětem pedagogického výzkumu, ačkoliv tvoří jednu z hlavních komponent učebnic. Autoři se v příspěvku snaží shrnout dosavadní výzkumy a upozorňují na některé problémy, které je třeba v souvislosti s výzkumem vizuálních prvků v učebnicích řešit. |
Související projekty: |