Vizuální prvky v učebnicích - přehledová studie česko-slovenských výzkumů

Autoři

JANKO Tomáš KNECHT Petr

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Škola v proměnách: Učitel-žák-učivo. [CD-ROM]
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova educational research; textbooks; textbook research; visuals
Popis Příspěvek je přehledovou studií mapující česko-slovenské teoretické práce a empirické studie týkající se vizuálních prvků v učebnicích. Ukazuje se, že vizuální prvky v učebnicích se nejen u nás stávají poměrně zřídka předmětem pedagogického výzkumu, ačkoliv tvoří jednu z hlavních komponent učebnic. Autoři se v příspěvku snaží shrnout dosavadní výzkumy a upozorňují na některé problémy, které je třeba v souvislosti s výzkumem vizuálních prvků v učebnicích řešit.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.