Inclusive Education as a Factor of Socialization of the Socially Disadvantaged Pupils in the Czech Perspective

Název česky Inkluzivní vzdělávání jako faktor socializace sociálně znevýhodněných žáků v české perspektivě
Autoři

NĚMEC Jiří VOJTOVÁ Věra

Rok publikování 2009
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V úvodní kapitole monografie se zabýváme základními atributy vzdělávání v kontextu inkluzivních přístupů ve školním prostředí. Individualizace výuky a diferenciace ve školním prostředí předznamenává plynulou socializaci a otevírá prostor kvality života v dospělosti. Přináší pozitivní klima do školních tříd a zamezuje vylučování žáků ze škol hlavního proudu vzdělávání. Představíme dané koncepty ve vztahu ke skupině žáků se sociálním znevýhodněním v kurikulárním i systémovém prostředí české školy.Výzkum číslo MSM0021622443.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.