Can non-native speakers of English use contrastive discourse markers correctly when writing academic tetxs?
Název česky | Dovedou nerodilí mluvčí angličtiny používat kontrastivní diskurzní ukazatele správně při psaní akademických textů? |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2010 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Kontrastivní vztahy mezi diskurzními segmenty hrají důležitou roli při vytváření koherentních vztahů v akademickém diskurzu. Protože jsou tyto vztahy považovány za nejsložitější ze všech sémantických vztahů, které mohou platit mezi jednotlivými částmi diskurzu, je odpovídající znalost diskurzních ukazatelů vyjadřujících kontrast/přípustku důležitou součástí jazykové znalosti studentů, zvláště na univerzitní úrovni. Autorka analyzuje korpus diplomových prací studentů angličtiny s cílem zjistit, zda studenti používají sledované diskurzní ukazatele stejně jako zkušení rodilí mluvčí angličtiny. |
Související projekty: |