Integrace přírodovědných předmětů na ZŠ a její podpora z ESF
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Science European Structural Funds |
Popis | Příspěvek vznikl na podporu projektu z ESF Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy. Snaha o uplatňování syntézy poznatků tak, aby byly aplikovatelné pro běžný život, je výzvou pro všechny pedagogy. Na spolupráci učitelů z řady škol, univerzit a využíváním finančních prostředků např. z evropských strukturálních fondů pro podporu integrace ve škole nabytých vědomostí lze vidět snahu celé komunity o zlepšení stávající situace v tomto bezesporu důležitém způsobu vzdělávání. Řešitelé projektu Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy zúročují své zkušenosti a poznatky z výzkumů týkající se integrované výuky studentů učitelství prvního i druhého stupně, a připravují konkrétní materiály pro učitele z praxe včetně potřebných kurzů. |