Integrace přírodovědných předmětů na ZŠ a její podpora z ESF

Autoři

PLUCKOVÁ Irena SVATOŇOVÁ Hana

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Science European Structural Funds
Popis Příspěvek vznikl na podporu projektu z ESF Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy. Snaha o uplatňování syntézy poznatků tak, aby byly aplikovatelné pro běžný život, je výzvou pro všechny pedagogy. Na spolupráci učitelů z řady škol, univerzit a využíváním finančních prostředků např. z evropských strukturálních fondů pro podporu integrace ve škole nabytých vědomostí lze vidět snahu celé komunity o zlepšení stávající situace v tomto bezesporu důležitém způsobu vzdělávání. Řešitelé projektu Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy zúročují své zkušenosti a poznatky z výzkumů týkající se integrované výuky studentů učitelství prvního i druhého stupně, a připravují konkrétní materiály pro učitele z praxe včetně potřebných kurzů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.