Inkluze jako problematika současné sociální pedagogiky a její možná podpora pomocí projektu „Férová škola“

Autoři

TANNENBERGEROVÁ Monika OBROVSKÁ Lucie

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Sociální pedagogika ve střední Evropě 2010 - inovace a nové trendy (Sborník příspěvků z mezinárodní konference)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.ferovaskola.cz
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Right to education, inclusion, special educational needs, intact children, children with differences, fair school
Popis Každé dítě v České republice má právo na kvalitní, rovnocenné vzdělání. Každé dítě má právo na takový přístup školského systému, který je schopen využít jeho plného potenciálu. Nedomníváme se, že tato skutečnost a právo na odpovídající vzdělání pro každé dítě s ohledem na jeho specifické potřeby jsou českým vzdělávacím systémem zajištěny beze zbytku. Jednou z cest, jak toho dosáhnout je, podle našeho názoru, inkluzivní vzdělávání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.